Hoe werkt het?
Slimme kamers?
Hier zijn de antwoorden op uw meest gestelde vragen Contacteer ons

1/ Voor wie zijn Smart Rooms?

De Smart Rooms zijn ontworpen en uitgerust om te voldoen aan de behoeften van beoefenaars in de wellness-sector. Deze begrippen zijn ruim. Of u nu een masseur bent, een schoonheidsspecialiste, een shiatsu-beoefenaar, een Reiki-meester, een trainer, een coach... de ruimtes zijn aan u gewijd en zijn voor u ontworpen!

2/ Welk materiaal hebben wij ter beschikking?

Beide praktijken zijn uitgerust met een opklapbare massagetafel, een bureau, 2 comfortabele fauteuils, een opklapbaar matras voor vloerbehandelingen, een krukje met wieltjes, een vloermat. De opleidingszaal beschikt over de uitrusting van kast 1, alsmede over 10 stoelen en een tafel. Indien nodig kunnen extra opklapbare massagetafels worden gehuurd tegen een kostprijs van 10 € BTW. Het staat u vrij alle andere uitrusting mee te brengen die nodig is om uw discipline te beoefenen.

3/ Kan ik materiaal ter plaatse laten?

Ja, u kunt lockers huren per week, zodat u uw uitrusting ter plaatse kunt laten. Super handig! Wij bieden kluisjes in kleine en grote maten vanaf 12 €/maand.

4/ Wat moet ik doen als mijn patiënt afzegt?

Geen zorgen. U kunt uw reservering tot 72 uur voor de oorspronkelijk geplande tijd verzetten of annuleren. Als u uw boeking niet op tijd kunt annuleren, zult u de huurprijs moeten betalen.

5/ Wat is er gepland om de hygiëne van de ruimten te handhaven?

Hydro-alcoholische gel en ontsmettingsmiddel zijn beschikbaar in elke kast en in de toiletten. De ruimtes worden dagelijks schoongemaakt.

6/ Moet ik na mijn sessie het kabinet schoonmaken?

Wij verwachten dat u de praktijk in goede orde achterlaat, dat alle apparatuur weer op zijn plaats wordt gezet en gebruikte voorwerpen gedesinfecteerd. Elke ochtend, zullen we zelf de kamers schoonmaken.

7/ Ik heb iets meer dan een uur nodig omdat ik mijn kamer moet klaarmaken voordat mijn patiënt komt, hoe kan ik dit doen?

Maak je geen zorgen, het schema werkt in stappen van 30 minuten. Of u nu bijvoorbeeld 1u, 2u30 of 4u nodig hebt, u boekt het tijdslot dat u past met een minimum van 1u.

8/ Is het mogelijk dat mijn klanten worden ontvangen en naar de ruimte worden geleid die ik heb gehuurd?

De locatie beschikt niet over een bemande receptie, maar wel over een geavanceerd toegangssysteem dat u en uw bezoeker toegang geeft tot onze gebouwen en de ruimte die u hebt gehuurd. Het toegangssysteem is gekoppeld aan een intercom, zodat er altijd contact is met de persoon die toegang wil tot onze ruimten.

9/ Is er een wachtkamer beschikbaar in de ruimte waar ik een praktijk huur?

Er is geen wachtkamer als zodanig en geen receptie personeel. U moet uw klanten uitnodigen op het exacte tijdstip van de afspraak en zorgen voor de ontvangst.

10/ Zijn er beveiligingen aanwezig voor de behandeltafel in de verschillende ruimten of moet ik daar zelf voor zorgen?

U bent verantwoordelijk voor het meebrengen van uw eigen handdoeken, lakens of ander materiaal dat nodig is om de behandeltafel of futon te beschermen. Een deel van het materiaal kan ter plaatse worden achtergelaten dankzij de huurkluisjes. Een reinigingsspray en hydro-alcoholische gel zijn beschikbaar.

11/ Waarvoor dient de jaarlijkse bijdrage?

Het abonnementsgeld van 75 euro geeft u toegang tot de online-agenda. Het stelt ons in staat de ruimtes schoon te houden en de apparatuur in goede staat. Aarzel niet om voorstellen te doen voor de aankoop van apparatuur die nuttig zou kunnen zijn voor de Smart Rooms-gemeenschap. Wij organiseren ook bijeenkomsten voor de verschillende leden van Smart Rooms om synergie en uitwisseling tussen u te creëren.

12/ Wat zijn de kosten?

De prijzen voor de consultatie- en behandelingspraktijken zijn volgens een glijdende schaal. Hoe meer uren u koopt, hoe minder het u zal kosten.

Voor de uurlijkse koopformule :

De prijs voor kast 1 of 2 of trainingszaal 1 :

Aankoop per uur aan 18€/uur BTW incl. - 1 uur aangeboden voor elke 10 gekochte uren - Uren worden aangeboden op het einde van het kalenderjaar.

De prijs voor kamer 1 en 2 samen is :
Aankoop per uur aan 36€/uur BTW inbegrepen - 1 uur aangeboden voor elke 10 gekochte uren - Uren worden aangeboden op het einde van het kalenderjaar.

Er zijn ook andere pakketten beschikbaar voor wie al een klantenbestand heeft. Kies de formule van uw keuze, afhankelijk van uw situatie.

Wij bieden pakketten, ½ dag of hele dag pakketten.

Bekijk alle beschikbare pakketten op de pagina Tarieven.

13/ Hoe werkt het dagboek? Is er een minimumduur per boeking?

De agenda is verdeeld in blokken van 30 minuten. Houdt u rekening met de tijd die nodig is om uw sessie voor te bereiden, uw klanten te ontvangen en de ruimte op te ruimen. Het minimum is 1 uur per boeking. Maar als u bijvoorbeeld 1 uur of 2,5 uur of 4 uur wilt boeken, is dat natuurlijk mogelijk. Je boekt alleen wat je nodig hebt.

14/ Wat te doen als een klant te laat komt?

Het is belangrijk om je aan het schema te houden. De volgende beoefenaar kan niet worden beïnvloed door een vertraging in uw sessie. Wij raden u aan vooruit te denken bij het boeken. U hebt ook de mogelijkheid om extra tijd te boeken... als het schema het toelaat!

15/ Aan welke regels moet men zich houden in Smart Rooms?

Wanneer u zich voor de eerste keer inschrijft, ontvangt u het huishoudelijk reglement van de Smart Rooms. U wordt verzocht de ruimtes op een verantwoordelijke manier te respecteren, het materiaal op zijn plaats terug te zetten voor u vertrekt, het gebruikte materiaal te ontsmetten... Dit handvest is een verbintenis van uw kant om de regels van de Smart Rooms te respecteren.

16/ Hoe ziet u toe op de naleving van deze regels?

Smart Rooms wenst elk van haar leden te betrekken bij het goede onderhoud van de ruimte en de gebruikte apparatuur, alsook bij het respecteren van de huururen. Bij aankomst op uw werkplek ontvangt u een e-mail waarin u wordt gevraagd de staat van de kamer en het meubilair te controleren en eventuele opmerkingen te maken. Hetzelfde zal worden gevraagd aan de volgende gebruiker, enz.

17/ Welke activiteiten organiseert Smart Rooms voor haar beoefenaars?

Om synergieën tussen u te creëren, organiseren wij regelmatig ontmoetingen tussen leden. Deze bijeenkomsten bieden u de mogelijkheid de andere gebruikers van Smart Rooms te leren kennen, hun discipline te begrijpen, uitwisselingen tussen u tot stand te brengen en vooral elkaar te helpen. Sommige van uw praktijken zijn complementair. In staat zijn uw cliënten/patiënten te adviseren over andere collega's is een belangrijk pluspunt. Tijdens deze bijeenkomsten bespreken we ook lanceringskwesties die u zullen helpen bij uw promotie-inspanningen.

nl_NL
WeCreativez WhatsApp Support
Wil je praten?